fredag 8 oktober 2010


Vad är kärlek för dig? För mig är det mina barn, den renaste finaste kärleken av dem alla och för den är jag evigt tacksam...den stora kärleken finns den, har jag missat den, har jag haft den? Kärlekssorg har jag varit med om, en del av mig dog, försvann, var som mitt skratt inte va på riktigt, mitt leende var en rörelse utan äkthet, så ont gjorde det och sen den dagen lovade jag att aldrig göra en människa lika illa, inte ens min värsta fiende...Kärleken till min familj, systra mi, brorsan, mamma och framförallt min älskade pappi som saknas i mitt hjärta för alltid...kärleken till mina vänner, de vackra som gör mig glad i hjärtat, de som jag valt alldeles själv, mina val..Kärlek är en känsla som får oss att känna, njuta, blomma och framförallt att leva...KÄRLEK rockar & jag vill ha mer, massor av kärlek give it to meeeee

Inga kommentarer: