tisdag 12 oktober 2010


Ohhh maaaj va jag är härlig, kan du säga det samma??? Livet blir lite enklare de dagar som man känner sig sådär härligt mysig ellerhur!!!! Känns som man klarar allt, att livet verkligen är sådär underbart som andra beskriver det. När de dagarna kommer njuter jag till max för jag vet att snart så kan det va botten en del dagar igen...livsnjutare är något jag skulle vilja vara, varje dag, är avundsjuk på de som kan konsten att få ut 100 % av livet. Är en ganska positiv person, har aldrig hamnat i ett bottenlöst hål utan att känna att jag inte tar mig upp, är en stark person som fixar mina svackor alldeles själv. Inte många saker som fått mig på fall, bara 2 saker som gjort riktigt ont och som känts obeskrivligt hemska, båda grejjerna ändrade mig som person, något dog, något som jag verkligen inte ville skulle tas ifrån mig, kärlek & död har tyvärr den effekten...

Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag har tron på mig själv på min sida

Inga kommentarer: