måndag 27 september 2010





Idag har jag sålt en av mina 7 valpar. Minstingen i kullen Molly är borta. Ebba blev så ledsen men inte jag, inte just då iaf, men jag satt i bilen lite senare och precis skulle ur & handla då kom det herreguuuu va jag ångrade mig, grät som ett barn , saknar min lilla Mollas massor.Känns som jag är världens dåligaste mamma och matte...mina barn är ledsna och stackars mamma Kajsa det är hennes barn jag säljer, ohhh maaaj nu har jag bara 6 till och sälja, blir ett nervvrak när de underbara små liven är borta....ska aldrig mer ha valpar önskar att jag kunde ha alla kvar men det går inte...mollas min fina fina valp guuu va du saknas, du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta <3

1 kommentar:

viveka sa...

Åh hjärtat vad det måste skära i dej. Fy vad hemskt det måste kännas. Men ha tro och hopp att hon får ett fint och underbart hem. Något annat får du inte tänka. Stumpan, usch vad jag lider med dig.
Stor kärleks kram på dig min älskade vän