fredag 9 november 2012

Motion farligt?

Gick en powerwalk i förrgår som slutade med en ajaj fot, skulle ringa upp dottra som jag skulle möta upp distraherad så trampade snett fy f-n va det gjorde ont  :( ligger här med öm fot & ett motionssug, men tror helt & fullt att det var nån mening med det oxå, ett hinder för att skydda mig från nått  som kunde vara värre, ett fördröjnings hinder TACK min skyddsängel :))) Tänk på det när ni får krångel med nått så ni inte kommer iväg i tid DÅ kanske någon hjälper er för att förhindra något större...

Idag är det Fredagsmys såklart går väl inte att missa ...vi måste INTE äta tacos som typ hela Sverige sysslar med varje Fredag not not lite rebellisk är jag nog ;) Nått som är lite av ett Fredags måste är den obligatoriska filmhyrningen, är så skönt när man nu för tiden får ha dem en hel vecka, älskar att titta på film...fick tag i en rulle med Eddie Murphy för ett tag sen med såååå underbart budskap jag älskade den (komedi) handlade om att stanna upp i tillvaron & förstå vad som är viktigt ...

Har påbörjat en ny bok "Magi" älskar dem där självhjälpsböckerna för att verkligen hitta hem & få ett toppen liv..denna handlar om att vi ska vakna upp, se oss runt & vara tacksamma för de vi har..den har 28 dagars övningar för att hitta in i den goda spiral av att tacksamhet som ger dig ett flöde av goda saker, det man ger får man tillbaka as simple as that now practice ;) övning ger färdighet & jag kommer en dag att hamna i the vortex...såååå ni negativa "försök" att ha en HÄRLIG Fredag & ni andra carpe the f-ing diem..puss ♡♡♡


Inga kommentarer: