fredag 21 september 2012

Gäsp zZZz

Ska bespara er en morgonbild på den nakna sanningen, wouldnt like to scare  you to death ;) Vill stanna i mitt fluffiga täcke , känns så kallt i hela huset brrr...Nu skulle en ombonad lägenhet med värme sitta fint istället för detta gamla genomblåsta huset :-P men men bara att bita ihop klä på sig  skoteroverallen ;-)

Visst är det härligt att få mysa upp sig i soffan på kvällarna med go tröja & raggisar ååååhh ljus överallt...stor koppen med rykande hett go te "jamengusåhärligt"  likey  likey love it...

Idag får det bli fredagsmys på jobbet, jobbar dygn & sen går hela helgen åt att styra upp hemmet . Det ska fixas 3 sovrum (spacklas, målas, bytas golv, byta bänkskiva i köket, i med ny diskbänk & blandare) puh!!! Men its  now  or  never för som jag vänta på att skiten ska hända..har snubblat över de där förbannade bänkskivan & diskbänken sen i vintras & blir lika tokarg  varje gång den ligger kvar & inte monterats . Så för att jag ska få ha mitt sinne i behåll ska det hända NU skulle (annars flyttar jag) :)

Ha en toppen fredag med plenty  of myyyys...


Inga kommentarer: