måndag 27 februari 2017

Trump


Har dom sagt hänt en del sen jag skrev men det som upprör mig mest är Donald Trump😡 fattar inte hur mycket den dåren retar upp mig, hatar människor som förnedrar och kör över människor pga hudfärg, sexualitet, valet över att bestämma över sin egen kropp herreguuuud han bara matar på otäckheter och det finns en kategori till av människor jag har svårt för det är dem dom röstat fram människan va fan tänker ni med näää just ja ni tänker inte ni är lika hatiska som er självalde ledare..sånna människor som Trump föder sitt "gillande" på hat  och att leka Gud quess what den rollen är redan tagen och vi har haft en Hitler ..man borde vara mycket rädd för vad den människan kan ställa till med MEN min intuition säger att han inte blir långvarig hoppas hoppas🙏🏻Nu Vill Californien bli egna och bort från USA what va coolt med rätt antal påskrifter tas det upp och kan bli sant snacka om att revoltera mot Trump skit fräckt I LOVE IT ✨🙌🏻✨ woop woop ✨🙌🏻✨

Inga kommentarer: