fredag 17 oktober 2014

Jobba bör man annars...

Jobbdygn på g och det känns förfärligt att jobba när resten av familjen har fredagsmys :( jag vill verkligen va en old school  hemmafru som det var förr liksom :) då skulle jag ha tid över till mig ser framför mig hur jag glider ner under täcket efter att ha skickat ungarna till skola & kollar på nån sur serie , frukost in bed är min melodi love it!!!! Sen skulle jag ta fram stafflit & kladda lite innan lunch eller göra nya smycken, skriva på mina "undangömda alster", bända kroppen i lite yogarörelser, ta en långprommis med hundarna sen måste lite nytta göras då pluggar jag in hörlurarna för lite storytel medans jag dammsuger & plockar rent seeeen en välbehövlig vila innan barnen kommer klockrent ellerhur :) back to the roots...

Inga kommentarer: