tisdag 4 februari 2014

Bloggtorka deluxe....


Livet rullar på, fortfarande trött på mitt jobb så har nån ett nytt att erbjuda Im here:) Världens bästa Charlie börjar bli stor pojke & på Lördag är det dop ,mommes lilla skitgris älskar dig till månen och tillbaka ❤️ Har iaf brutit vardags tristessen & gjort nått kul, hängde på de härliga brudarna Mona & Maggan på en Gekås tripp med 170 andra bruttor...shoppade för mycket, skrattade, drack vin & åt god mat klockren helg :)) Nu väntar jag på nästa roligheter de två kan tänkas hitta på...har varit rätt lazy inte haft nån motivation men äntligen har jag sparkat mig i röven & tagit upp mina soulwalks, dem rensar min hjärna, sorterar, prioriterar & ger mig ett lugn i min oroliga själ :) Den stora frågan nu är om jag ska börja plugga har ett obligatoriskt ämne & några till poäng ifrån att plugga på högskolan & vore rätt skönt att komma ifrån jobbet ett tag ,MEN religionskunskap låter rätt trist så drar på det...imorgon har jag en ledig dag så ska bara vara kreativ & ignorera att huset ser ut som ett bombnedslag, måla en ny tavla,skriva, göra klart mitt halsband och armband är prio 1, tänk om jag bara fick skapa dagarna i ända det vore LYCKA❤️Ett kreativt jobb är min dröm, det skulle betyda att mitt jobb inte längre vore ett jobb utan en dröm = lycka :)







Inga kommentarer: