onsdag 9 oktober 2013

Life...

Här går våra dagar åt att vänta på en bebis som inte behagar komma ,men fint folk kommer ju sent  på måndag tvingar dem ut den om den inte kommer självmant :) jag har kollat på ett café som jag vill ska bli mitt ,men alla pessimister som gärna vill se en penningmaskin stör mina planer..jag ser nått helt annat som bara en drömmare & optimist ser ,pengar struntar jag i totalt visst måste det gå runt så jag kan leva men thats it min egen känsla är det som är viktigast OCH jag är inte rädd för ett misslyckande skulle det gå åt helvete blir jag en erfarenhet rikare .Jag bor ihop med en realist vilken betyder en del krockar för realister kan ha liiiite svårt för en drömmares (alla) högtflygande planerbut I love him trots hans alla krokben & försök att ta ner mig på jorden hehe, fick ett sms i Måndags på jobbet när jag tittade på ensam mamma söker (vilket de oxå gjorde därhemma)  "Ja vill inte följa med hon till Öland. Men jag vill gärna följa dig resten av mitt liv" naaaaw My heart melted gullä han❤️

Inga kommentarer: