fredag 24 maj 2013

Läs Magdalena Graaf..

Yes tacksam över att få ännu en födelsedag här i livet ,iaf efter senaste dagarnas turbulens :/ Sträckläste igår underbara Magdalena Graafs bok & älskade den, massor av fniss & igenkännande herregud va jag älskar denna underbara kvinna ♡ Hennes humor får mig att baxna:)) Jag har så lätt att särskilja på gott & mindre gott i människor,läsa deras energier.De finns ett antal människor jag mött på min väg där jag blivit "blown away" av deras energi, själ & utstrålning Maggan är en av dem, hon har glimten i ögat, full av bus & tok.. .Hon har så mycket kärlek i hjärtat man känner att hon är "one of the good guys "  läs den... psykopuss & kärlek♥




3 kommentarer:

Harmonisk Helhet sa...

Ska köpa den boken helt klart

WhoIsThis sa...

fin blogg

I mitt huvud sa...

Jag har inte läst den än, men hört en hel del om den. Så det blir nog att läsa den så småningom.

Ha en skön, solig, helg!