måndag 17 december 2012

Sorg i hjärtat..

Händelsen i USA berörde mig så mycket, mitt hjärta höll på att sprängas. Hur kan det finnas så mycket smärta & ondska i världen. Jorden går inte under ,men en ny tidsålder börjar & jag hoppas att det för med sig mer kärlek i världen annars så kommer den nog att gå under av all skit.

Såg Obamas minnestal hans ord fick mig att gråta. Han sa att den dagen man får barn hamnar hjärtat utanpå kroppen man blir sårbar & vill skydda dem från allt, så sant!!! .Mitt hjärta säger att den mannen är på rätt plats vid rätt tidpunkt, hes one of the good guys, förändringar kommer långsamt så hoppas folket har tålamod...I believe in him ♥

Jag luktade lite xtra på minstingen när han nattades på kvällen, tårarna kom & jag kände smärtan över att förlora nått så vackert som sitt kära barn. Hur går man vidare? Jag skulle nog behöva skrapas upp från golvet , matas med lugnande & stängas in i en madrasserad cell länge...Sänder all min kärlek till dem drabbade ♥

Inga kommentarer: