måndag 10 oktober 2011

Trött tröttare tröttast som vanligt efter ett jobbdygn, har haft soffhäng hela dagen så välbehövligt. Känner mig lite lat för tillfället måste verkligen hitta gå(et) igen, Kalasdags för prinsen på Söndag han fyller 7 stora härliga år, vi har bokat leklandet för att slippa ALLT så skönt. Har en enda ledig dag innan dagen D så måste köpa alla presenter imorgon och baka nått gott. Älskar att köpa grejjer till ungarna och se dem glada men de senaste åren våndas jag inför att handla, helst till jul när alla ska ha saker blir helt slut. Hoppas på korta önskelistor i år , hellre nått dyrt så jag slipper springa runt och jäkta mig halvdöd innan julen. Antagligen har man så många järn i elden så minsta lilla extra blir drygt. Mitt förslag (varje år ) är att åka långt bort över jul för att slippa allt, men jag älskar julen så blir nog rätt tomt. En natts sömn gör nog susen, puss*

Inga kommentarer: