onsdag 31 augusti 2011

En kopp te i soffan & njuter av tystnaden, alla barnen i skolan!! Tror jag drabbats av en mini höstdepp : ( Har ingen lust med nått, tappat min röda tråd!!! Trycker ut skinkost rätt i munnen bara för att jag kan haha...de saker man fick bannor för som liten kör jag stenhårt på, känns lite så där "haha mamma titta vad jag gör" i vuxen ålder hehe...dricker direkt ur juicen och mjölken, bäst är när man har oboy i munnen innan bara att skaka runt & vips smaskigt jag slickar, snuskar & lever rövare när familjen är borta kanske lite vuxentrots finns det haha...Visst är det härligt att göra saker nu som man inte fick som liten OCH att man får säga det samma till sina kottar, payback stackars ungar. Vi för traditionen vidare...nää jag måste säga att jag är slappare(läs snällare) än min kära mor, för mycket regler ger bara tvärtom reaktioner,frihet under ansvar och lagom är bäst i ALLA lägen ; ))

,

Inga kommentarer: