söndag 26 juni 2011

Mitt mål var att få en lugn, harmonisk och alldeles underbar midsommarafton wiiii jag lyckades...Vi åkte till vackra Tällberg. Där skulle jag kunna bo, ser mig själv i ett litet rött hus med utsikt över Siljan, där kan jag måla,skriva & bara vara...

Vi hade picnic vid en liten strandkant vid Siljan, bara vi och änderna som glatt mumsade på vår goda mat, de åt allt utom lax och sill haha.

Måste bara berätta om den mest urflippade Majstångsresningen EVER...de var en man i sin bästa år som pratade med svensk-engelsk brytning = alltså svengelska, han ledde danserna och jag kan lova att människor skrattade, jag nästan vek mig av fniss...små grodorna var klockren,jag spelade in honom men det försvann så tyvärr inget bevismaterial men han är tydligen där nästa år oxå : )

Min midsommar var för första gången bara så som jag ville den skulle vara, inte styrd av andra runt omkring......kärlek & kramar*

Inga kommentarer: