torsdag 26 maj 2011

(



Tröttare än tröttast,suddiga ögon... den här dieten suger liver ur mig vill bara sova hela dagarna. Min vikt har rasat är nere på precis 52 och får absolut inte hamna under det. Man får olika tips från alla , känner mig förvirrad. Var på en bioresonans behandling igår igen, då hittade hon även gluten reaktioner, vilket jag förstått : ( När magen blir färdigbehandlad mot candida så ska vi in med nyttiga bakterier sen kan vi fortsätta behandla allergier. Man har ju hört att allt ont kommer från magen, nu vet jag att det är sant...

Man ser liksom inget slut i tunneln, jag skiter i om jag aldrig får äta gluten finns så goda alternativ, men mjölken måste bort helt och pollen, pälsdjur...Hungrig hela tiden. Det jag får äta har jag tröttnat på för länge sen, bläää. Måste hitta nån vitamin, mineral källa som ger mig ork, känner mig tömd på nyttigheter....bara att kämpa vidare och se positivt på det hela, mat är ju bara nått man stoppar i sig för att orka leva ellerhur, livet har så många andra roligheter...puss!!

Inga kommentarer: