onsdag 13 april 2011

Hemma igen efter Sälenäventyr, Home Sweet Home...såklart hade vår stuga inget vatten, frusna ledningar yeees va fint, NOT!!! Storm i några dagar, solen lekte tittut. Men bara att bita ihop och ha skoj..äventyrsbad, discobowling och slalom. Tänk vad handikappad man blir utan vatten, allt blir krångligt tvätta av sig sminket, diska och för att inte tala om att gå på toa hehe..Lillebror blev sjuk förkyld , feber och i bilen hem magsjuka, trodde att han var bra men började i morse igen huvva... yes a good good vacation, nästan lite päron till farsa stuk på det hela...


Igår var jag till en allergiklinik för att få bort lite allergier, de använder sig av Bicom Bioresonansterapi, hon kollade vad jag var allergisk emot, inget nytt. Men däremot så hittade hon Candida i magen och bakterier, har haft ont ett bra tag kan inte äta vetemjöl eller mjölk då mår jag illa,har ett sockerbehov utan dess like pga Candidan. Nu ska jag inte äta vetemjöl,mjölk, socker, jäst, svamp, alkohol..VAD SKA JAG DÅ ÄTA är ju socker i allt får leva på råris , kyckling, fisk och grönsaker : )Måste få magen basisk så ska dricka ekologiskt citronvatten på 1-1/2 citron per dag och äta spenat, grönkål, avokado, gurka, bladselleri och rotfrukter så magen blir basisk...Good Luck to me, kan behövas..De ser oxå sjuka ställen i kroppen, hon kunde se på vissa organ att jag är stressad (ofta), De såg att tjocktarm och tunntarm mådde lite dåligt, hjärtat var lite rött... De ställer till rätta i kroppen (energiflödet) Mina problem började efter pappa dog och tydligen så sitter sorg i mage och lungor, kan ju vara sant med tanke på min mage...

http://www.allergikliniken.se/5punkter.html

Sitter här och försöker börja planera sommar semestern,vi ska bila i Europa med avslut i Frankrike eller Italien, kanske båda....så härligt och spännande..!!! Love : )

Inga kommentarer: