måndag 9 augusti 2010

Weekend in the name of love...


Jag och sambon har tillbringat nåra mysiga dagar i Stockholm. Vi bodde på Birger Jarl, vårt favvohotell,sen incheckning gjorde att vi blev uppgraderade till en svit oh mamamia va fin den va...vi tog tacksamt emot gåvan som "nån där uppe" tyckte att vi var värda, TACKSAM <3 För att hålla kärleken vacker gäller det att man tar lite egentid ibland, vilket vi är värdelösa på att göra såklart, men varje gång vi gör det så vet vi att wow va vi behöver det här...och tiden efter en egotripp är alldeles "nykärig och underbar", ett lyckorus och bubblor i magen...idag började min sambo att jobba medans jag har 2 veckor kvar, känns så tomt : (( fick lov att ringa & tala om hur mycket jag saknar & älskar hmmm...ett stund senare piper det till i mobilen & jag får en kavalkad av kärleksord...ohhhh vad jag är tacksam över det jag har. Fråga mig om några veckor när vi irreterar oss på varandra eller jag har pms så kanske jag är redo att kasta in handuken...då gäller det att jag plockar fram den här helgen & kommer ihåg det fina...NU har vi infört mamma & pappa tid minst 1 gång i månaden...KÄRLEK <3

2 kommentarer:

lena sa...

IRRITERAR såklart ,,hatar när jag stavar fel fast jag vet hur man gör grrrr

Anonym sa...

Så glad jag blir.. det är bra viktigt att göra något ihop. Och även att vara ifrån varann i bland så man hinner längta lite...
Älskar dig min underbara fina vän.
Kram kram från Viveka