onsdag 7 april 2010

Är hemma & är ledig med barnen resten av veckan, man måste ha lite påsklovasmys såklart!!! Läste att i Skåne hade de 15 grader så snart kommer värmen till oss oxå...längtar!!



Idag ska jag lägga fram planerna för vårt hus, kommer det att gillas eller blir det totally stopp...får blinka med fransarna & se sådär lagomt ledsen ut...näää jag säger väl nytt hus eller bygga ut/göra klart allt innan jag blir tokig : ((((



Finns det nått värre än att varje dag komma hem till ett skithus, man känner ingen som helst frid, har inget andningshål...ett hem ska ge värme & vara ett ställe fyllt av trygghet, man ska trivas helt enkelt OCH NU HAR JAG FÅTT NOG, har tom gått så långt att jag överväger att sälja skiten så jag slipper se .



Men mormor/morfar har byggt det och mina föräldrar tog över det så måste ge det en chans känns det som. Vi har underbara grannar och det är mycket värt så operation övertalning pågår idag mellan 16-17, lika bra att kasta mig på honom direkt han kommer in : )) wish me luck...

1 kommentar:

Anonym sa...

STÅ PÅ DIG : ))